אני לא מצליח לגלוש דרך דפדפן Firefox

במידה והנכם גולשים בדפדפן Firefox, ייתכן ותחוו בעיות בכניסה לאתרים מאובטחים כדוגמת ג'ימייל, פייסבוק, יוטיוב ועוד.

במצב כזה, עלולה להופיע בדפדפן הודעה זו:

בכדי לפתור בעיה זו, יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. פתחו את דפדפן Firefox במכשירכם והיכנסו לכתובת: m.rimon.net.il

2. לחצו על "להוריד רישיון הגנה".

3. לחצו על "להורדה לחצו כאן" והורידו את רישיון ההגנה.

4. לאחר הורדת רישיון ההגנה למכשיר, סמנו את שלושת תיבות הסימון ב-V, לחצו "OK" והתקינו את הרשיון.

לאחר ביצוע תהליך זה, הגלישה בדפדפן Firefox תעבוד באופן תקין.

רימון הדור הבא

עם אפליקציית רימון מובייל חדשה ומתקדמת

לכל סמארטפון ומחשב!

דור חדש של טכנולוגיות דורש דור חדש של הגנה

הדור הבא מהיר יותר, מאתגר יותר אבל גם מאוים יותר.

רימון משיקה את ההגנה של הדור הבא:

דינאמית, מתוחכמת, מהירה וחזקה.

כזאת שיודעת לסנן בזמן אמת ולהגיש לכם את התכנים הראויים לכם ולילדכם. בדור הבא של רימון אתם בוחרים על אילו מכשירים להגן בבית ובחוץ.

2019 © כל הזכויות שמורות