אני לא מצליח לגלוש דרך דפדפן Firefox

במידה והנכם גולשים בדפדפן Firefox, ייתכן ותחוו בעיות בכניסה לאתרים מאובטחים כדוגמת ג'ימייל, פייסבוק, יוטיוב ועוד.

במצב כזה, עלולה להופיע בדפדפן הודעה זו:

בכדי לפתור בעיה זו, יש לבצע את הפעולות הבאות:

1. פתחו את דפדפן Firefox במכשירכם והיכנסו לכתובת: m.rimon.net.il

2. לחצו על "להוריד רישיון הגנה".

3. לחצו על "להורדה לחצו כאן" והורידו את רישיון ההגנה.

4. לאחר הורדת רישיון ההגנה למכשיר, סמנו את שלושת תיבות הסימון ב-V, לחצו "OK" והתקינו את הרשיון.

לאחר ביצוע תהליך זה, הגלישה בדפדפן Firefox תעבוד באופן תקין.