מהי "סיסמה של אחסון אישורים"?
בגרסאות אנדרואיד שונות (בעיקר במכשירים בגרסת אנדרואיד 4.4.2), לעיתים במהלך תהליך ההתקנה, בשלב של התקנת תעודת האבטחה, תופיע הודעה המבקשת את להזין "סיסמה של אחסון אישורים".
הסיסמה של "אחסון אישורים" הוא קוד נעילת המסך (קוד PIN) של המכשיר. אם לא הגדרתם קוד נעילת מסך, עליכם לעשות זאת כעת דרך הגדרות המכשיר.
במידה וקוד נעילת המסך (קוד PIN) אינו מתקבל, עליכם לבצע את הפעולות הבאות:
1. היכנסו להגדרות המכשיר > "אבטחה" או "מיקום ואבטחה" > לחצו על "נקה אישורים". אם לא ניתן ללחוץ על "נקה אישורים", יש לדלג לשלב הבא.
2. היכנסו להגדרות המכשיר > מסך נעילה > הגדירו מסך נעילה מסוג pattern (קו או דפוס) ולאחר מכן, הגדירו קוד PIN לשחזור (חשוב לזכור אותו).
3. כבו והדליקו מחדש את המכשיר.
4. כשהמכשיר נדלק, יש לטעות במכוון חמש פעמים בהזנת סיסמת הקו.
5. יש לפתוח את המכשיר באמצעות קוד ה-PIN לשחזור ("שכחתי את הקו").
6. היכנסו ישר להגדרות המכשיר (יש לדלג על המסך המבקש להגדיר שוב סיסמה) > הגדרות נוספות/חיבורים נוספים > VPN. לאחר מכן, תופיע הודעה להגדרת קוד PIN. יש להגדיר קוד PIN חדש (קוד שונה מקוד ה-PIN לשחזור).
7. התקינו את אישור האבטחה של רימון.
8. סיימו את תהליך התקנת האפליקציה ולאחר סיום ההתקנה, כבו והדליקו מחדש את המכשיר.